[Gelistirici] İki dosya?

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
22 Nis 2006 Cmt 00:57:56 EEST

Cumartesi 22 Nisan 2006 00:39 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Merhaba
Merhabalar,

> /usr/kde/3.5/share/apps/k3b/extra dizini altında iki tane gereksiz
> olduğunu tahmin ettiğim MPEG dosya var. Toplam büyüklükleri 2.5 Mb.
> Bunları K3b kullanırken hiç görmedim, ne işe yaradıklarını bilen var mı?

Fotoğraf slaty CD'si hazırlamada kullanılmakta diye biliyorum.
Aslında yararlı bir alet, çünkü CD'yi VCD'ye konulduğunda VCD'nin fotoğrafları
slaty şeklinde göstermesine yarayan "PBC özelliğini açın" uyarısı var
videolarda.

Aslında bunun Pardus'lu ve Türkçe bir çeşidi hazırlanırsa daha da güzel
olabilir.. (Tabii eğer kullanılacaksa..)

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds