[Gelistirici] [paketler-commits] r6497 - devel/kernel/drivers/bluez-utils/comar

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
21 Nis 2006 Cum 14:23:21 EEST

Cuma 21 Nisan 2006 14:14 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:
> Hplip içinde aynısı gerekli bence, sahip olmadığım donanımlara ait esound
> (arts varken), bluez ve hplip gibi kullanamayacağım servislerin ön tanımlı
> olarak açık gelmesini istemem şahsen. Kendi istiyorsa açmalı

Servislerin default on olarak gelmesi için bizim öntanımlı masaüstümüz için
gerekli olmaları lazım, yani dbus, hal, zemberek, kdm gibi servisler. Amaç
müdür ile açınca masaüstünün kullanıcının karşısına çıkması, geri kalan
şeyleri zaten servis kga ile kendi yönetebilir. Bunların hepsini on olarak
ayarladım zaten defaultlarını. Bunların dışındaki paketler için off yapın,
yada özel bir durum varsa bana sorun.