[Gelistirici] Comar sorularım.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 22:46:36 EEST

Merhabalar,

Wpa_supplicant'ı comarize etmeye uğraşıyorum. Aslında wpa_supplicant python
wrapper sınıfı bitti ancak hala Comar'ı çözmeye çalışıyorum. Basit bir comar
scripti yazmak için n tane comar scriptine ve comar koduna bakmam gerekiyor.
Üretkenliği kısıtlayıcı olarak gördüğüm bu belge sorununa el atmanızı rica
ediyorum.

link-wifi ı inceliyorum. Bu profiller nasıl ve hangi yöntemle saklanıyor
çözebilmiş değilim henüz. Mesela SSID kodun neresinde saklanıyor ve sonra
geri yükleniyor? Daha doğrusu ayar verisi saklama, comarda nasıl yapılıyor?

link.py ve link-wifi.py'ın her ikisinde de ifconfig, route ve dhcp
class'larının olma gereksinimi nedendir? Aynı değil mi bunlar?

XML'de tanımlanan methodlar'ın parametrelerine neler girmeli, neler geri
dönmeli? Beklenenler nedir? Mesela "name" gibi bir parametre adı bana
hiçbirşey anlatmıyor. Bu profil adı mı olacak, bağlantı adı mı? vs..

setAuthentication method'unu hazırlamam yetiyor mu? Bütün methodları
doldurmak zorunda mıyım? veya gerisini link-wifi.py'dan miras alabiliyor
muyum?

Görüşürüz.