[Gelistirici] donanim uyumlulugu - "pardus uyumludur" damgasi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
18 Nis 2006 Sal 12:49:55 EEST

Salı 18 Nisan 2006 02:18 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

>  1.1'e yetismez ama ilerisi icin firmalarin urunleri icin "Pardus
> uyumludur" tarzi bir onay mekanizmasi olusturmak ve bunun icin
> distributor firmalarla iletisime gecmek guzel olabilir.
Böyle bir şeyi gerçekten önemli bir ölçeğe yaymamız halinde insanların
aldıkları donanımların üzerinde Pardus'la Çalışır ibaresi görmesinin
yaratacağı güven de önemli bir etken... ama tabii daha ithal ettikleri
ürünlere Türkçe kullanma kılavuzunu kanun zoruyla ve yalapşap koyan nice
firmanın olduğu bir sektörde benim hayal ettiğim kadar geniş bir ölçeğe
yayılmak ciddi uzun sürebilir... Yine de bir yerlerden başlamak da doğru
olacaktır, katılıyorum...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->