[Gelistirici] pardus-1-test deposu ve Pisi'nin pisi paketi..

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
4 Nis 2006 Sal 13:46:32 EEST

Merhaba Caglar;

On Tuesday 04 April 2006 13:32, S.Çağlar Onur wrote:
> Salı 4 Nisan 2006 10:15 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
>
> Sorunun paket ile ilgiis yok tamamem pisi hatası onun için pakette
> yapacağın birşey ile durumu değiştiremezsin ne yazık ki.

> rebuild-db ile vertabanını yeninden oluşturabilirsin fakat bu seferde
> ilgili yerde madwifi-ng ile ile ilgili klasör olmadığı için madwifi
> sistemede kurulu olmasına rağmen kurulu paketler dbsine girmyecek ve pisi
> bu paketi kurulmamış zannedecek, pisi up yerine pisi it ile kuracaksın o
> durumda da :(

Saol, tahmin ettim ama bi sansimi zorliyim dedim ..Ben zaten pisi svn
kullaniyorum, commit ettigim paketin masum :-) kullanicilar tarafindan
kurulmasini saglamanin bir yolu  var mi diye merak ettim.

rebuild-db gibi pisi'ye (ve dolayisiyla sisteme) dogrudan mudahele eden
yontemleri kullanicilara onermeyi sevmiyorum, yapacaklari ufak bir hatayla
iyice corba edebilirler diye dusunuyorum - evet karamasarim :-)

Neyse, sonuc olarak yeni pisi release'i bekliyoruz bu durumda..
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693