[Gelistirici] pisi index

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
3 Nis 2006 Pzt 23:36:42 EEST

Pazartesi 3 Nisan 2006 23:21 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Az önce pisi-index.xml içine bir bakayım dedim. Index içinde bulunması
> gerekmeyen bir sürü bilgi taşıyormuşuz :)
> xmill ile gelenden çok daha büyük bir tasarruf. Güncellemelerin
> commentlerini kullanıcıya sunmamayı kararlaştırmıştık (zaten o şekilde
> yazılmıyorlar), onları falan da çıkartırsak çok ciddi bir boyut kazancı
> oluyor.
>
> Devel deposu gibi büyük bir depoyu bile 160kb ile ifade edebiliyoruz bu
> arada, ki modemle bile 30snlik bir download bu.

eline sağlık, arada da ek bilgi vereyim şu bilimum linux dağıtımları arasında
xmill'i paket yapıp kullanan bir biz varız, biz mi zekiyiz onlar mı salak
bilemiyorum ama bu da böyle bir bilgi olarak dursun burada...

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/