[LKD-duyuru] Idari kurul gonullu toplantisi ve deneyimli penguen cagrisi

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 19:47:51 EEST

 "Penguen Araniyor" cagrisina gelen yanitlari degerlendirmek icin
Carsamba (29 Haziran) aksami Ankara'da 3 saat süren bir idari kurul
toplantisi gerceklesti.

 O saate kadar gelen 100+ kisinin tek tek uzerinden giden 6 kisilik
ekip, 100+ kisinin 75'ini farkli calismalara dagitilmaya calisti. Uc
saatin sonunda tatli bir yorgunlukla evlere dagilindi.

 Bugun itibariyla hala yanitlar gelmeye devam ediyor.

 Onemli bir nokta, "ben de calismalara katilmak istiyorum" diyen
insanlarin neredeyse tamami daha once dernek bunyesinde hic gorev
almamis insanlardan olusuyor. Bazilari tam olarak hangi noktalarda
gorev almak istedikleri konusunda da karar vermemis durumdalar.

 Tum bu insanlarin calismalara monte edilmesini ne 7 tane yonetim kurulu
uyesinin ne de yeniden yapilanmaya calisan calisma gruplarinin tek
baslarina yapmasi mumkun degil. Bu kadar fazla kisinin arasindan 10-15
kisi alip, sonra da kalanlara "daha sonra gelin" de diyemeyiz.

 Insanlara dernekte calismalarin nasil yapildigini, nasil yurutuldugunu
anlatacak ve onlari yonlendirecek "rehber"lere gereksinim var. O nedenle
dernek calismalarinda daha once gorev almis deneyimli penguenleri, yeni
penguenlere rehberlik etmeye cagiriyoruz. Her deneyimli penguen, ayni
anda kac tane yeni penguene rehberlik edebilecegi bilgisi ile beraber
yk@linux.org.tr adresinden yonetim kuruluna basvurursa cok sevinecegiz.

 Gercekten istekli ve hevesli penguenlerin heveslerini kursaklarinda
birakmamamiz gerekiyor.