[LKD-duyuru] Uludag'in ilk ürünü

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Fri 04 Feb 2005 - 11:19:18 EET

Uludağ Dağıtım Projesi ilk ürününü çıkardı: Pardus Ulusal İşletim Sistemi
Çalışan CD

Gaziantep Üniversitesi'nde düzenlenen Akademik Bilişim 2005 konferansında
duyurulan ve katılımcılara dağıtılan Pardus Çalışan CD, Pardus Ulusal
İşletim Sistemi'nin CD üzerinde çalışan sürümünü içeriyor. CD içerisinde
Linux (2.6.10) çekirdeği, ofis araçları (metin düzenleyici, hesap tablosu,
sunum hazırlayıcı, vb.), İnternet araçları (tarayıcı, e-posta, sohbet,
vb.), çokluortam ve grafik araçları (film oynatıcı, müzik çalar, vb.),
oyunlar ve çok sayıda uygulama mevcut.

Pardus, özgür yazılım yaklaşımı ile açık kaynaklı yayımlanmakta ve GNU
Genel Kamu Lisansı (General Public License - GPL) ile özgürce
dağıtılmaktadır.

Ayrıntılı Bilgi -- http://www.uludag.org.tr