[akgul-duyuru-196] BDE paneli/Dogum gunu partisi/LKD seminerleri/Senlik

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 01 Apr 2005 - 12:44:39 EEST

internethaftasi.org.tr odtumd.org.tr
acik-kaynak.org.tr, senlik.linux.org.tr,
 seminer.linux.org.tr, linux.org.tr,
tbd.org.tr

I. İlk ve Orta Ogretim'de Bilgisayarlasma Paneli
II. Doğum Gunune Davet
III. IV Linux ve Ozgur Yazılım Senligi
IV. LKD seminerleri
V. Acık Kaynak Kod Platformu
VI. Bimy 12 yapiliyor

-------------------
I. Panel: Ilk ve Orta Ogretimde Bilgisayarlasma: Ama Nasil?

Tarih: 6 Nisan 2005 - Carsamba, saat: 19:00

Panelistler:
Prof. Dr. Osman Coskunoglu ( Usak Milletvekili, CHP)
Prof. Dr. Petek Askar (Ogretim Uyesi, Hacettepe Universitesi)
Doc. Dr. Mustafa Akgul (LKD, Bilkent Universitesi)
Ekrem Yener (Genel Mudur Yardimcisi, Microsoft Turkiye)

Okullarimizda Bilgisayarlasma, internete tasima,
Bilgisayar Destekli egitim konularinin tartisilacagi bu
panel herkese acik ve ucretsizdir.

ODTU Mezunlari Dernegi

428. Sokak 100. Yil 06530 ANKARA
Tel: 0312 286 79 79
http://www.odtumd.org.tr

II. internetin 12 yaş gününe davetlisiniz.
http://internethaftasi.org.tr bilgi@internethaftasi.org.tr

Türkiye internetle 12 nisan 1993'te tanisti. Bu
yaş günü nedeniyle, 1998'den beri İnternet
Kurulu önclügünde "İntenret Haftasi"
yapiliyor.

Bu sene 8. yapilacak İnternet Haftasinda 12 nisan
günü Doğum Günü etkinlikleri
yapıyoruz. Tüm İnternet dünyasının
davetli olduğu etkinlik, Ankara'da Tübitak Feza
Gürsey salonunda ögleden sonra olacak.

Açılış Konuşmları
Panel
Kokteyl

şeklinde yapıyoruz.
Açılışta Bakan, Bürokrasi, ve STK
temsilcileri konuşuyor.
Panel'imiz "Türkiye'yi Bilgi Toplumuna Nasıl
Taşı " başlıgını taşıyacak.
Siyasi parti temsilcileri, ve STK temsilcilerini
kapsayacak.

İnternet haftasinda etkinlikler yavşa yavaş
belirlenmeye başladı. Bu yıl öncü iller
Van, Erzurum, Artvin, Elazıg, Samsun, Eskisehir, Afyon
İstanbul ve Ankara gözüküyor.

Tum İnternet ve Bilişim dostlarını İnternet
haftasinda etkinlik yapmaya, ülkenin gündemeine internet
ve temsil ettiği değişimi yelesştirmek, Türkiye
İnternetini gelistirmek için çaba harcamaya davet
ediyoruz.

İnternet Yaşamdır !

III. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi 19-22 Mayis 2005 Ankara,
 http://senlik.linux.org.tr

LKD'nin duzenledigi Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'nin dorduncusu
Milli Kutuphane'nin isbirligi ile 19-22 Mayis tarihinde Ankara'da
Milli Kütüphane salonlarında yapilacak. Linux'a ve ozgur yazilim
felsefesine gonul vermis kisileri biraraya getirecek olan etkinlik
herkese acik. Senlik, hic bilmiyene, az bilene, ev
kullanicisina, KOBI'lere, is dunyasina yonelik, meraklilarin,
uzmanlarin, is dunyasinin, linux'a destek veren firmalarin
bulustugu bir ortam olmayi hedefliyor.
Senlik havasinda gerceklesecek etkinlikte; seminerler, toplantilar,
cesitli yarismalar ile bazi supriz aktiviteler olacak.
Ilgili firmalarin katildigi, cozumlerin sunuldugu Fuar da olacak.

Bu sene yogun olarak Kutuphanecilere yonelik etkinliklerimiz olacak.

Etkinliklerimize sponsor ariyoruz. Sposnor olmak isteyenler
sponsor@linux.org.tr adresiyle bizimle temasa gecebilirler.

Katkida bulunmak ve gelismeleri takip etmek icin :
http://senlik.linux.org.tr/

IV. LKD semeinerleri

Ankara seminerleri
Neden Linux'suz Olmuyor?