[web-cg] calisma grubu

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Tue 18 May 2004 - 09:13:57 EEST

Merhaba,

Büyük kisminizin bildigi gibi, son yapilan genel kurulda yönetim
kuruluna secildim. Yönetim Kurulu üyelerinin calisma grubu baskani
olmamasi prensip kararimizdan hareketle, web calisma grubu
baskanligindan ayriliyorum.

Web Calisma grubu, yönetim kurulunun dün gece aldigi karar dogrultusunda
yeniden yapilandiriliyor. Yapilandirma isleminden sorumlu olacak YK
üyesi arkadasimizin da istegi ile; calisma grubu e-posta listesi gecici
bir süre icin kapatiliyor. Az sonra, kendim de dahil olmak üzere tüm
liste üyelerini listeden cikaracak ve icinde sadece moderetör olarak
Akgül Hoca' nin bulunacagi sekilde LKD yönetim kuruluna teslim edecegim.

Büyük ihtimalle yeniden yapilandirilacak web calisma grubu icerisinde
aktif rol almayacagim. Bu vesile ile bugüne kadar emegi gecen tüm
arkadaslara tesekkur etmek istiyorum. Grup calismasi icinde kalbini
kirdigim arkadaslar varsa, sürc-ü lisan eyledi isem affola.

Yeniden yapilandirilan calisma grubu ile ilgili detayli aciklama,
yönetim kurulu tarafindan kisa zamanda yapilacaktir.