[web-cg] Linux-php

---------

From: aziz yücelen (ayucelen@dicle.edu.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 06:21:11 EST

    Merhabalar...

    Linux rh8.0 işletim sistemini kullanıyorum ve php kullanarak web sayfaları yaptım.Sorunum ise dosyaya yazdırma işlemlerinde; mesela bir sayfadan post metoduyla bir değisken aldım "$HTTP_POST_VARS["posta"]" bu değişkenin değerini "kullanici.txt" ye yazdırdığımda verileri yan yana yazıyor ben ise alt alta yazmasını istiyorum yani her gelen yeni veri
    "aziz"
    "ali"
    "ahmet"
    gibi .Bunun için kullanılacak komutu bilmiyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim.

    <?php
       $dosya="kullanici.txt";
       $parca=explode("@",$HTTP_POST_VARS["posta"]);
       $kayit=$HTTP_POST_VARS["isim"].",".$parca[0]"; --- // buranın sonuna ne yazmalıyımki
       $fp=@fopen($dosya,a); //sonra gelen veri kayıtta bir satır
       fwrite($fp,$kayit); //atlayarak devam etsin
      fclose($fp);
     ?>