[web-cg] Re: yerellestirme sayfasi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 02:29:09 EST

    Wed, 24 Mar 2004 09:12:08 +0200 tarihinde "A. Murat Eren"
    <meren@comu.edu.tr> soyle yazdi:

    AME> Egitim Firmalari | Destek Firmalari | Gonullu Calisma Gruplari
    AME> seklinde bir "Gonullu Calisma Gruplari" linki eklense guzel olur
    AME> gibime geldi. Bu linki takiben hem yerellestirme hem belgelenedirme
    AME> hem de proje gelistirme gruplarina ayri ayri linkler verilebilir diye
    AME> dusundum.
    "Baglantilar" diye bir bolum var, soyledigin is sanirim oranin isi.

    Temelde yerellestirme ile ilgili bilgi bulmak isteyeni direk
    hedeflemeliyiz. Belki yerellestirmenin onemi ile ilgili bir onsoz de
    eklenebilir o sayfaya ileride.

    Bence linkin ismi "Yerellestirme" olabilir basitce. Sokaktan gecen
    insan icin daha anlasilir bir sey belki "Turkce destegi" olabilir ama o da
    teknik destekle falan karisabilir gibi.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694