[web-cg] Re: [senlik-cg] Penguen dergisi

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 08:07:46 EST

    On Fri, 2004-03-19 at 11:12 +0200, Devrim GUNDUZ wrote:
    > Merhaba,

    Merhaba,

    > Kendilerine bir stand verip, orada geyik yapmalarını düşünmüştük. Bu sene
    > bu fikre nasıl bakarsınız? Selçuk Erdem ile yazışmıştım bu konu hakkında
    > (4-5 mail döndürmüştük sanırım). Eğer onay gelirse kaldığımız yerden devam
    > edebiliriz. Ne dersiniz?

    Bence karıştırmayalım fazla. Hayli ilgisiz bir sürü insan gelir,
    kalabalık olur. Hatta Ankara orası, izdiham olur. İnsanlar seminerlere
    girmez, sürekli bunların etrafında bir kalabalık olur. Ki zaten
    gelmezler diye tahmin ediyorum.

    Hm, ama Selçuk Erdem ile görüşülüp bir sonraki şenlik için sexy bir logo
    istenebilir belki. Bu şenlik için artık çoook geç. Ama bu şenlikte ve
    belki diğer LKD web sitelerinde (CC: WebCG) kullanılmak üzere özgür
    yazılım ile ilgili, belki de alternatiflerle alay eden karikatürler rica
    edilebilir.

    Aslında bunu haftalık Selçuk Erdem linux karikatürleri halinde gelenek
    formatına sokabilsek, sürekli yeni linux.org.tr'da yayınlansa, hatta
    ipucu alanının altında rastgele karikatür thumbnail yayınlasak.. Hmm.
    Ben artık susayım.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant, the negative
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/