[web-cg] Re: LOTR vs CODEC

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 10:46:01 EST

    On Wed, 2004-03-10 at 16:55 +0200, Doruk Fisek wrote:
    > - Sag taraftaki basliklarin fon/font renkleri

    Seminerler kutusu için yeni seminer sayfasında background olarak
    kullanılan #336666 rengini aldım. Haberler için rengi aynen bıraktım.
    İpuçları için de renk matrisinde bütünlük sağlayan bir başka renk
    seçtim. Daha mı iyi? Aynen kullanmak istemiyorum o renkleri, rastgele
    seçilmişler gibi duruyorlar. Tolga?

    > - Sag taraftaki menu ile govdeyi ayiran dikey cizgi

    OK, düzelttim.

    > - Govde kisminda sol taraftaki basliklarin font sekli, koyulugu

    16pt Trebuchet MS şu anda. Default sans kullanmak istemiyorum. Bu
    fontlar artık herkeste var neredeyse. Öneriniz var mı bu konuda?

    > - Metin icindeki linklerin fontu sekli, koyulugu

    Evet, şu andaki hali beni de rahatsız ediyordu. Bold yapmayacağım
    (antialiasing ile rezalet görünmesine neden oluyor) ama biraz
    oynayacağım sanırım. Linkler underlined olursa daha iyi olacak gibi.

    > Bunlari defalarca daha once yazdim.

    Birçok şeyi değiştirdim ama birçok şeyi de ekledim. Sorunun spesifik
    olarak ne olduğunu belirtmediysen ignore etmiş olabilirim. Benimle
    çalışmak zordur :(

    PS: Henüz upload edilmedi.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant, generic forker
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/