[web-cg] Re: codec

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 31 Jan 2004 - 06:47:18 EST

    On Sat, 2004-01-31 at 13:14, Doruk Fisek wrote:
    > Merhaba,
    > Birkac yorum :
    >
    > - Banner biraz daha asagida olsa daha iyi sanki... Belki biraz da ortalasa
    > iyi olabilir. Ama subjektif fikir tabii, bu hali de guzel.
    Bence bannerin yeri simdilik iyi gibi. Talep gelirse biraz daha sola
    (sayfa ortasina) cekebiliriz.

    > - Linux Isletim Sistemi yazisinda ikinci kelime I yerine İ olmali
    Düzeltildi.

    > - SSS yazisini Sik Sorulan Sorular diye acik acik yazsak... cogu kimse
    > kisaltmayi bilmeyebilir, menude yer de var.
    Düzeltildi.

    > - "Listeler" basligi cok anlasilmiyor, ne listesi bu secmen listesi mi? :-)
    > Biz anliyoruz da, e-posta listesi kavramina asina olmayanlari da
    > dusunerek "E-Posta Listeleri" desek daha iyi gibi.
    Düzeltildi.

    > - Een alttaki web calisma grubu footer'ina web@linux.org.tr adresini de
    > eklesek millet mail gonderebilsin diye.
    Bunu Iletisim kismina koymayi planliyordum. Iletisim kismina genel
    olarak iletisim kurulabilecek adresleri (bilgi@linux.org.tr gibi) ve
    ayri ayri calisma gruplarinin e-posta adreslerini versek daha güzel olur
    gibi geliyor bana.

    > Spam geliyor diye dusunuyorsaniz, image olarak konulabilir, 1K belki tutar.
    >
    > - Linux Egitimleri yerine Linux Egitim Firmalari Desek? Sanki bizim
    > egitimlerimizmis gibi duruyor, digerine Destek Firmalari demisken.
    >
    > - Iki kere firma linki vermek de anlamsiz gibi, Linux Firmalari (hatta
    > sadece Firmalari) diye bir baslik koyup sonra alt sayfada ayirsak, ya da
    > biri once olacak sekilde altalta liste seklinde versek?
    Menüdeki basliklari 'Egitim Firmalari' ve 'Destek Firmalari' seklinde
    degistirdim. O menüde yer problemimiz var, bu yüzden basliklarin önünde
    bulunan 'Linux' kelimelerini cikararak biraz daha yer kazandik.
    www.linux.org.tr 'de Destek Firmasi denince insan baska bir sey anlamaz
    sanirim :)

    > - Menude Iletisim linkinin en bi sagda olmasi geleneklere daha uygun gibi.

    Bence de cok mantikli. Aynen bu sekilde degistirdim.

    > Doruk

    Ellerinize saglik.