[web-cg] Re: codec

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 31 Jan 2004 - 06:24:51 EST

    Aslinda bu benim de aklima geldi. Örnegin Linux egitimi verdigini
    belirten ve Egitim firmalari listesine kaydedilen Akbes Bilisim' in web
    sayfasinda (www.akbesbilisim.com) ben Linux' la ilgili birakin egitimi
    tek bir kelime bulamadim.

    Bu da insanin aklina samimi olmayan yaklasimlar cagrisimi yapiyor. YK'
    nin da onayi ile linux egitimi sayfasi bulunmayan kurumlari listeden
    cikarmak sizce de uygun mudur?