[web-cg] Re: Yeni tasarim....

---------

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@turbil.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 20:18:14 EST

    Selamlar,
    oldukca guzel gozukuyor tek problem (bana gore) "Linux Nedir?" vs.'nin
    bulundugu sol blok biraz genis olmus fontlari kucultulup table eni biraz
    daha dar tutulursa bence haberika olur.
    (suan ie ile kullannmaktayim ie'den dolayi o kisimin oyle guzkebiliteside
    olabiler)
    iyi calismalar

    R. Tolga KORKUNCKAYA writes:
    > http://www.mavibilgisayar.com/~tolga/index.html altina daha once mutat
    > kalinanlar cercevesinde bir tasarim koydum. Epey optimize bir tasarim...
    > 800x600 destekliyor,
    > 1024x768 ve yukarisinda da sorunu yok. Fikirleriniz?
    >
    > Selamlar
    > --
    > r.tolga

     -
    Noyan Selcuk HANCIOGLU
    http://www.noyan.net
    Noyan at Noyan dot Net & Noyan at Hancioglu dot Com
     -