[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 08:17:53 EST

    Selamlar,

    14-01-2004 Çarşamba günü saat 14:29 sularında, Enver ALTIN dedi ki:
    > Merhaba,

    > Bence bu kadar katı olmamak gerek. Başka işi olanlar, tatilde, sınavda
    > veya başka nedenlerle yoğun olanlar da olabilir.

    Katılıyorum! Bu listede yalnızca izleyici olarak bulunmayı ümit
    ediyorum. Tasarımın detayları, resmin kaç K olduğu, renk seçimleri beni
    pek ilgilendirmiyor. Ben yalnızca bu işin (nasıl) yapıldığını görmek
    için bu listede bulunuyorum. Benim gibi başka amaçlarla bu listede
    bulunanlar olabilir.

    Bu arada, çalışmalar beni oldukça sevindiriyor. Böyle devam ederiz
    umarım :). Destek veren herkese, kendi adıma, teşekkür ederim...

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    www.metin.org