[web-cg] Re: www.linux.org.tr

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 04:55:33 EST

    Lutfen su ustteki resimi atalim. o kadar gnome olmus ki.. ve alakasiz.
    tek renk kullanalim gerekirse ve kullanicilardan oraya bir kac resim
    isteyelim,
    gerekirse rotate edilecek sekilde dondururu arka plani. Ustelik resmin
    sonundaki mavi ile LKD logosunun kirmizisi oyle pis bir kontrast olusturuyor
    ki...

    lutfen.
    kolay gelsin..

    --