[web-cg] Re: www.linux.org.tr

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 04:51:44 EST

    Tue, 13 Jan 2004 10:23:38 +0200 tarihinde Baris Ozyurt
    <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:

    BO> IE' de düzgün görüntülenemeyen transparan PNG logoyu beyaz arkaplanli
    BO> bir PNG logo ile degistirdim.
    Beyaz bir arkaplan kullanmayacaksak transparan olmamasi cirkin gozukuyor.
    GIF kullansak cok mu kotu bir is yapmis oluruz?

    BO> 1- Üst kisimda bulunan arkaplan resminin belirlenmesi ve tüm
    BO> cözünürlüklerde ayni sekilde görütülenecek bicimde düzenlenmesi
    BO> (todo:baris)
    Ozellikle boyutunun kuculmesi.

    BO> 2- Bu resmin altinda bulunacak linklerin ksinlestirilmesi (linux.org.tr
    BO> , LKD, Seminerler, Listeler, SSS, Belgeler, Basarili
    BO> Örnekler...)(todo:tüm web-cg)
    Ipucu bolumu guzel bir fikir. Sanirim veritabanindan rasgele cekmesini
    dusunuyoruz. Ipucu kismini en tepeye, haberlerin ustune alabiliriz bence
    (ipucu su anda oldugu gibi kisa tutuldugu surece).

    Her tekrar yuklendiginde degisecek bir icerik oldugu icin en goze carpacak
    yerde olmali bence.

    BO> 3- Ana sayfada sunulan icerigin konu basliklarinin kesnilestirilmesi ve
    BO> baslik iceriklerinin yazilmasi (Linux mu? Özgür yazilim da
    BO> nedir?..)(todo:tüm web-cg)
    Bence LKD nedir'de su saatte kurulduktan baslayan bisi olmamali. Onlar
    zaten verilen linkte daha ayrintili yaziliyor.

    Ben bir taslak 2-3 satirlik ozet metin uzerinde calisip gonderebilirim.

    BO> 4- Giris sayfasinin saginda bulunan Haberler, Etkinlikler ve Günün
    BO> ipucu basliklarinin onaylanmasi, yapilmasi gereken ekleme varsa
    BO> tartisilmasi)(todo:tüm web-cg)
    Genel bir "Basliklar" gibi bir baslik lazim bence ucunun altina. Ismini
    bulamadim, basliklar kotu oluyor biliyorum.

    Altina, Linux Egitimleri, Linux Kitaplari, vb 'tali' linkler konabilir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694