[web-cg] Re: linux.org.tr yeniden yapılandırılıyor...

---------

From: Koray Loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 13:06:48 EST

    Selam,

    > http://fsoffice.ath.cx/~skyblue/lkd-rework/
    >
    >eğer tarzda anlaşırsak bundan sonra LKD Web sitelerinin genel anlamda bu
    >tarzı kullanmasını önermek istiyorum.

    Onceki mesajlardaki tartisma isiginda mantigin gayet yerinde oldugunu
    dusundugumu belirtmek isterim ancak tasarimin taslak olarak bile
    eksikleri cok... yandaki haber kutucuklarinin nasil kullanilacaginin
    anlasilmasi gerektigi kanaatindeyim... sayfanin ana alanindaki sabit
    bolum haberler icin o kadar az yer birakiyor ve asil olarak haberler
    bolumunun degisecek olmasi o kadar iyi bir denge gerektiriyor ki bence
    bu cozum icin kafa yorarak baslamali...

    ama bence de linux.org.tr haber sitesi degil de kurumsal bir site
    gorunumune ve tasarimina kavustugunda iyi olabilir... sonucta acik
    kaynak dunyasiyla ilgili haber siteleri de var ve ilgilisi kolaylikla
    ulasabiliyor...

    l'o'ker