[web-cg] Re: AB'04 banneri

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 01:53:52 EST

    1- AB2004 bannerlarinin tamami Flash ile hazirlanmis. Ne yazik ki
    www.linux.org.tr' ye sadece GIF, JPEG ya da PNG dosya biciminde baner
    koyabiliyoruz. 3 Ocak 2004 ' de AB2004 web sitesinde gösterilen iletisim
    adresi olan ab2004@ktu.edu.tr adresine bir e-posta atarak durumu
    belirtmis ve bu dosya biciminde bannerlerinin olup olmadigini sormustum.
    Henüz yanit gelmedi. Hocam, dogrudan iletisiminiz vardir sanirim; bir
    e-posta atarak banner konusunu bir de siz hatirlatabilir misiniz KTU'
    ne?

    2- http://bt-stk.org.tr/serbest.html sayfasinin uyarlanmis kopyasi
    www.lkd.org.tr/bildirge.php adresine yerlestirildi.

    3- Linux ve Özgür yazilim hizmet ve cözümleri üreten firmalarin
    www.linux.org.tr' de yayinlanacagina ve listede yer almak isteyen
    firmalarin web@linux.org.tr adresine kurum bilgilerini göndermelerini
    isteyen bir duyuruyu lkd-duyuruya gecebilir misiniz hocam? Dönen
    cevaplara göre sayfayi linux.org.tr' ye yerlestirebilirim.

    Bu arada web@linus.org.tr alias' i kimleri kapsiyor? Bu alias' in da
    güncellenmesi gerekebilir, alakasiz insanlara buraya gelen mesajlar fw.
    ediliyor olabilir.

    4- Insan kaynaklari sayfasi ile ilgili calisiyorum, sonucu lkd-idari' ye
    gecerim. Gerekirse YK bu calismayi lkd-duyuru' da duyurabilir.