[web-cg] Re: Destek firmaları

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 13:26:54 EST

    Enver ALTIN wrote:

    >Merhaba,

    Selam,

    >Görebileceğiniz ispat: Web sitelerinde bu konuda bilgi yok (bu konuda
    >sanırım sizden daha fazla bilgim var :) ve bildiğim kadarı ile IBM'in
    >*kendisi* Linux desteği vermiyor)

    Burada hangi IBM'den soz ediyoruz acaba?..
    IBM World yoksa IBM Turk 'mu?
    Eger IBM World 'den soz ediyorsak adamlar kernel calismalarinda bile var..
    Ha IBM Turk 'ten soz ediyorsak kendi fikrimce "evet destekliyoruz"
    diyebilirler ancak bir dergiden baska elle tutulur pek bisey yok...

    NOT: Burada IBM sirketinin avukatligini(yada reklam organizatorlugunu)
    filan da yaptigimi sanmayin, onlar adina da calismiyorum.
    Sadece kendi fikirlerimi belirtiyorum.

    >Bu listenin konusu değil, ama IBM'in listede olup olmayacağına kendileri
    >karar vermeli bence. YK'dan birileri bir e-posta gönderebilir mi?

    En dogru karar bu olur, katiliyorum.

    Saygilar,
    Arda Cetin