[web-cg] Re: codec'deki seminerler kutusu

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 11:49:32 EST

    Selamlar,
    Bir fikir belirtmek istiyorum.Bu XML ve RSS konularindan cok fazla
    anlamam ancak eger ki bu tur bir taban yapilabilinirse ve gerekli kodlar
    hazirlanirsa bir pencere(frame) yontemiyle isteyen kendi sitesinde
    seminer haberlerini bagimsiz koyabilir..

    Konuyu tam bilemedigim icin anlatmasi biraz zor oldu ama ...

    Iyi Calismalar
    Arda Cetin