[web-cg] Re: lkd.org.tr

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 11:53:37 EST

    Enver ALTIN wrote:

    >Elinize saglık. Tasarım güzel bir site vaadediyor. Aslında diğer LKD
    >sitelerini de codec'deki site ile benzer hale getirebilsek, her CG
    >sitesi seminer/yeni gibi farklı renk kullansa çok güzel olacak anladığım
    >kadarıyla :)

    Bende ayni gorusteyim.
    Dernek kirmizi, seminer-cg, yesil, etkinlik mavi gibi bir renklendirme
    cok guzel olacaktir.

    Yanliz calisma grublari arasindaki bazi sitelerin(Bkz.basari-cg ve
    belge-cg web siteleri), bu yenilenme calismalarina alinmasi gerektigini
    dusunuyorum..

    Dipnot: Beni muhalefet olarak gormeyim ama basari.linux.org.tr
    anasayfasinda halen gecen seneki inet-tr konferans reklam banner duruyor
    yani...