[web-cg] Re: lkd.org.tr

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 08:21:29 EST

    On Mon, 2004-02-09 at 15:10, Enver ALTIN wrote:

    > CSS içerisinde a.hover için font-size belirtilmezse daha küçük boyuttaki
    > linklerin üzerine gelindiğinde metin boyutu değişmeyecek ve sözcüklerin
    > yerleri değişmeyecek sanırım.
    >
    > Ayrıca üstteki bar üzerinde çalışılan linux.org.tr sayfası gibi diğer
    > LKD sayfalarına linkler içerse sanırım görsel bütünlük sağlanmış olacak.

    - Ç(C)alışma Grupları
    - Yönetim != Yönetim Kurulu

    Yönetim Kurulu sayfası görsel olarak belki biraz daha toparlanabilir, YK
    üyeleri hakkında bilgiler eklenebilir.

    Etkinlik Çalışma Grubu için de liste adresi eklenebilir. Çalışma
    Grupları sayfasındaki liste görsel olarak biraz toparlanabilir
    (başlıklar üstteki kırmızı çubuk gibi kullanılarak CG'ler birbirlerinden
    ayrılabilir) çalışma grupları adlarına göre sıralanabilir.

    Üye Kolaylıkları sayfasındaki tüm firmalar sadece logoları ile
    görünmeli, Gelecek'e ait banner tadındaki resim şirket logosu ile
    değiştirilebilir. Bu sayfaya diğer firmaların kendilerini nasıl
    ekleyebilecekleri ile ilgili bir ibare yerleştirilmeli. Bir de birkaç
    typo var bakıldığında göze çarpan (Fronsite != FrontSITE).

    Şimdilik başka göremedim :)

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant