[web-cg] Re: codec

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 07 Feb 2004 - 08:37:30 EST

    Test sitesini 'obsolete'[1] olarak tanimlamissin.Biraz uzak kaldin
    calismadan sanirim. codec' in su anki halini illa Ingilizce tanimlak
    gerekirse 'the latest'[2] diyebiliriz.

    Tasarim üzerinde bir müddet konustuk ve bagladik; su anda görünen ne ise
    yeni web o olacak.

    Ciddi sekilde icerik (codec' de blah blah görünen metinler gibi)
    ihtiyacimiz var. Bu aksam ve yarini buna ayirabilirsen, gercekten cok
    büyük yardim sunmu olursun.

    [1] obsolete = eski, eskimis, modasi gecmis
    [2] the latest = sonuncusu, en sonuncusu