[web-cg] Re: codec

---------

From: Barış Metin (baris@metin.org)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 15:59:49 EST

    On Sat, 2004-01-31 at 13:47, Baris Ozyurt wrote:
    > Merhaba,

    Selamlar,

    Aslında buna ben de katılıyorum, fazla "iliştirilmiş" gibi duruyor. Ne
    demekse :).

    Bu arada, belki farkındasınızdır ama ben söyliyeyim yine :).
    kitaplik.php'de CSS'lerde bir sorun var sanırım. Diğer sayfalar
    style.css'i kullanırken kitaplik.php kod içerisinde bazı tanımlar
    yapmış. Aynı sayfada bağlantılarda da sorun var.

    kolay gelsin,

    --
    Baris Metin
    http://www.metin.org