[web-cg] Re: [lkd-yk] Re: http://www.linux.org.tr/egitim_kurumlari.php (fwd)

---------

From: Berk D. Demir (bdd@ieee.org)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 07:55:23 EDT

    On Tue, Sep 23, 2003 at 01:16:13PM +0300, Enver ALTIN wrote:
    > Eger LKD olarak bu imkani kendimize saglayamiyorsak, gecmiste yaptigimiz
    > gibi yakin gelecekte de muhtelif daginik sunucular uzerinde bireysel
    > olarak benzer calismalar yapmak geregi duyacagiz, ki kisisel gorusum
    > "dogru kararin" bu olmayacagi yonunde.
    >
    > Mumkunse ilk agizdan, resmi aciklama degil samimi aciklama tadinda
    > mumkunse kisa surede ve net bir yanit almayi temenni ediyorum,
    > sunucularimizi yoneten arkadaslarin al yanaklarindan opuyorum :)

    Kisa, net, samimi yanit: Hayir.

    Shell access'i hic bir zaman hic bir kimseye vermeyi dusunmuyoruz.
    (buradaki "biz" nesnesinin elemanlari; Selami ve Berk)

    Calisma seklinizi siz belirliyorsunuz ve belki CVS kullanmak en mantikli
    secenek; ancak kaynak problemlerimiz oldugu kesin.

    CVS kullanmak icin ayri bir makina kullanip, sonra checkout'u calisan
    makineye alabilirsiniz. Bunun icin kaynaga ihtiyaciniz oldukca acik ama
    LKD su anda bunu size saglayabilir diyemem.

    Yani orta vadede kylie makinasina SSH erisimi verebilmem mumkun degil.

    -bdd