[web-cg] Re: lkd webi

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 12:51:28 EDT

    Tamamdir Hocam, bendeki kopyasini tekrar gönderdim logolarin oldugu
    sayfanin. Ayrica Doruk' un istedigi gibi, kabul edilebilir boyuta
    kücültülmüs bir de logoyu sayfaya yerlestirdim.

    Hazir LKD.org.tr' ye el atmisken, calisma gruplari sayfasini da
    güncellesek. Calisip calismadigini bilmedigim / baskanini bilmedigim
    gruplar var. Calisma grubu güncellenmis bilgilerini de listeye gecebilir
    misiniz?