[web-cg] RE: [web-cg] Forward: [lkd-yk] Belgeler kismi icin döküman

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 12:49:34 EDT

    Belgeyi hazirlayana bir e-posta atarak belgeyi istedim ve web-cg
    listesini de bu e-postaya cc ekledim.

    Belgeler konusunda siteye bir aciklama koymaktansa, belgeler calisma
    grubunun calistirilmaya baslanmasi gerektiginin daha dogru olabilecegini
    düsünüyorum. Web-cg 'de bulunan herkes gönderilen belgeleri güncel
    olmasi, dogru olmasi, orijinal olmasi ve dil kurallarina uygunluk
    yönünden denetleyemez. Bu iste uzman ya da tecrübe sahibi arkadaslarin
    belge calisma grubunu olusturmasi ve www.linux.org.tr de yayinlanan
    belgeleri denetlemesi gerekmez mi sizce de?

    Yorumlariniza göre siteye belirttiginiz metni yerlestirebilirim.