[web-cg] RE: [web-cg] sol menü www.linux.org.tr

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 21 May 2003 - 23:13:25 EEST

    Bir süre önce kisisel olmayan nedenlerden web calisma grubundan ayrilmistim.
    Tamamen LKD-YK ile ilgili olan gerekcemi gergin olan ortami daha da germemek
    icin sakladim, gerekce göstermedim; hala da göstermek düsüncesinde degilim.
    Ancak su an icin ayrilma gerekcelerimin ortadan kalktigini ve web calisma
    grubu icerisinde bir seyler yapabilecegimi düsünüyorum.

    Vakit bulur bulmaz, bir web calisma grubu üyesi linux.org.tr ile ilgili bir
    seyler yapmaya baslamak niyetindeyim.

    LKD genel kurulu sirasinda linux.org.tr nin su anki yapisinin insanlara pek
    cazip gelmedigi, daha cok Linux' u tanitmaya yönelik linux.org benzeri bir
    yapinin basarili olabileceginden bahsedildi.

    web-cg' nin su anda bir baskani var midir bilmiyorum. Ama varsa kendisinin
    kontrolünde böyle bir calisma icin ben fazla mesaimi ayirabilirim.