[web-cg] Re: uygulama onerisi

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 12:37:20 EEST

    ftp2web gibi bir uygulama talebi daha önce listelerde gectigi icin
    gündeme getirdim. Bazi aglarda kullanicilarin dogrudan FTP erisimi
    kistlanmis olabiliyor, bu noktada anlamli olabilir. Ya da bu kisimdan
    ilerde düsünülmek üzere vazgecilebilir.

    NNTP sunucusu icin kylie.linux.org.tr bilgisayarini yöneten Berk Demir
    ve Selami Aksoy' dan görüs ve LKD-YK' dan onay almak gereklidir. Sonucta
    news sunucusunun kurulum ve yönetimini onlar yapacaklar. Ancak bu
    hizmetin daha önce de tartisildigini ve kaynagimizin bu tip bir hizmete
    uygun olmadigi icin belirsiz bir tarihe ertelendigini hatirliyorum.

    Dilerseniz fikrinizi lkd-yk@liste.linux.or.tr adresine bir e-posta ile
    gecin.

    Bir nntp sunucusu kurulursa web-calisma grubu olarak haber öbeklerine
    HTTP ile erisilmesini saglayabiliriz diye düsünüyorum.

    Peki sizce www.linux.org.tr altinda bir forum uygulamasi gerekli midir?