[web-cg] Re: uygulama onerisi

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 11:33:34 EEST

    On Saturday 28 June 2003 10:47, you wrote:
    > Merhaba,
    >
    > Yeniden tasarlamaya calistigimiz www.linux.org.tr
    > <http://www.linux.org.tr/> icin ftp.linux.org.tr
    > <ftp://ftp.linux.org.tr/> ' ye web' den erisilebilecek bir ftp2web
    > arayüzü anlamli olabilir mi? Hem FTP erisimi olmayan istemcilerin
    > ftp.linux.org.tr <ftp://ftp.linux.org.tr/> olanaklarini
    > kullanabilmesini saglariz; hem de FTP' den ziyade HTTP kullanmaya
    > aliskin yeni kullanicilarin da yerel yanisiyi kullanmasini tesvik ederiz
    > gibime geliyor. Bu konu yanlis hatirlamiyorsam daha önce de listelerde
    > konusulmus ancak havada kalmisti.

> [...]
    Selam,

    Oncelikle soruyu anlamadim... FTP2Web ne ise yararki ?

    Burda bahsi gecen bir downlad sayfasimi ? Yoksa nedir? Zaten cogu browser ftp
    protokolunu desteklemiyormu (veya ftp desteklemeyen browseri dovmuyorlarmi ?)

    Yukten cok security sorunu cikartir. Beraberinde File Manager getiren bir cok
    CMS uygulamasi daha sonra bundan vazgecti.

    Bence CIK...