[web-cg] Re: linux.org.tr icin counter

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 13:03:59 EEST

      Ben de ornek olarak counter.li.org u dusunmustum zaten. Ama tabi ki
    bir kac fark ile.

      - Turkce olmasi

      - Biraz daha detayli bilgi icermesi (hangi dagitimi kullaniyorsunuz,
    hangi yazilimlari kullaniyorsunuz (postgresql, mysql, kde, gnome vs),
    isinizde hangi amacla kullaniyorsunuz, kurulusunuzu belirtebilir misiniz
    vs.)

      - linux.org.tr altinda olmasi. (eminim linux.org.tr ziyaretcileri daha
    cok katilim gosterecektir, en azindan Turkce konusu on plana
    cikabiliyor). Ornegin sayac.linux.org.tr gibi bir adres acilabilir.

      Tabi ki counter.li.org ile bilgi paylasimina girmek de cok faydali
    olacaktir. Elde edilen veriler counter daki saiyiyi ciddi sekilde
    arttirabilir :)

      Saygilar,
      Onur Kucuk