[web-cg] Re: web calisma grubu

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 14:50:04 EEST

    Baris Ozyurt wrote:

    >Calisma gruplarinin calisma sekillerinin duyurulmasi tamamen YK' nin
    >tasarrufundadir. 'Iyi kotu idari kurul' bu konuyu bu sekilde cozumlemeyi
    >uygun g=F6rm=FCs, begenmiyorsaniz kendilerine sorunuz.

    Kesinlikle katiliyorum.

    >Web-cg icinde g=F6n=FCll=FCler iyi bir seyler yapmak icin mesailerini / =
    >fazla mesailerini harciyorlar.

    Bunlarin soylenecegi en son insanlardan biri herhalde Devrim Gunduz'dur
    diye du$unmekteyim.

    >=FCtfen insanlarin bu degerli vakitlerini =
    >sacma sapan komplekslerle calmayin.

    Ben Devrim'in mesajindan hic de boyle bir yakla$im sezinlemedim.

    >Destek vermek istemiyorsaniz siz bilirsiniz. Isimiz tamamen gonullu
    >katki ile yuruyor. Destek vermem ama calisma grubu listesinde kalacagim
    >derseniz, onu da yine siz bilirsiniz.=20
    >Ama agresif tavrinizla yapilmaya calisilan ise zarar vermeniz izin
    >verilebilecek bir davranis olmayacaktir.

    Tavir agresif olsa idi
    "O zaman bunun tartisma yeri bu liste degil. Daha dar bir ortamda
    konusmaliyiz." ifadesi yerine bol bol flame izlerdik.

    Sabah mesajlari okumaya ba$ladigimdan beri 4 farkli alana crosspost
    ettigin mesaja her denk geli$imde "nerede ne kacirdim? bari$ istifa
    etmemi$ miydi?" gelip durdu aklima. YK'dan birinin cikip "bari$'in
    mesajlarindan da farkedeceginiz uzre , biz yk olarak kendisini tekrar
    web-cg ba$kani ilan ettik" gibi bir aciklama gelecegini sandim/umdum.
    Lakin ne boyle bir aciklama geldi, ne de sen Devrim sorana dek buna
    degindin.

    Insanlardan, hic aciklama yapilmami$ken (seni de kotu duruma du$urerek)
    "boole boole olacak" dedigin zaman anlayi$la kar$ilamalarini bekleyemezsin.

    Kolayliklar,
    Didem

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694