[web-cg] Re: web calisma grubu

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 12:47:12 EEST

    On Mon, 16 Jun 2003, Baris Ozyurt wrote:

    > www.linux.org.tr' nin yeni tarasiminda template engine kullanmayi
    > planliyoruz.

    Pardon sunu anlayamiyorum ben: Bu karar nereden cikti? Tamam cok guzel
    birsey bu; olmasi gereken de bu; ellerinizi beyninize saglik... Ama karari
    kim aldi?

    CG'de tartisildi mi bazi seyler? Ben mi kacirdim? Uzun suredir dogru
    duzgun iletilerimi takip edemiyorum gerci...

    > Ilerde profesyonel bir tasarimciyi 'kandirabilirsek' g=FCzel bir =
    > tasarimi
    > template olarak hemen siteye oturtabiliriz.

    Bundan birkac ay kadar once listelere yardim icin ileti atan arkadaslar
    vardi; onlardan yardim istenebilir belki.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr