[web-cg] Re: Ne durumdayiz ?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 21:51:32 EEST

    Wed, 30 Jul 2003 16:04:35 +0300 tarihinde Baris Metin
    <baris.metin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    BM> YK listesinde tartisilmadi bu konu hizli karar almak icin biz burada
    BM> tartisabiliriz. Benim gorusum belgelerimizi belgeler.org'a
    BM> gondereceksek bu sitenin LKD ile birlikte calisiyor kabul edilmesi
    BM> gerekiyor. Ne bileyim bir LKD logosu vs. sonucta butun parcalari
    BM> oldugumuzu hissettirmek onemli gibi geliyor. Bu benim ilk gorusum, tum
    BM> goruslere acigim.
    HER isi dernegin yapmasi gerekmiyor. Ortada yapilan, duzgun ve surekli
    yuruyen bir is var. Illa biz yaptik, bizim olsun demek icin ayni eforu
    tekrarlamak cok anlamsiz.

    Daha once de defalarca belirttigim gibi yonetim kurulunun olabildigince
    isleri elden cikarmasi, birilerine delege etmesi gerekiyor. Ticari anlamda
    egitim veren birileri var mi, o zaman topu onlara atin onlar yapsin.
    Belgelerle ugrasan biri var mi, birakin isi o yapsin. Insanlari onlara
    kanalize edelim. Yapilacak o kadar is varken, bir isi yapan
    insan/kurum/grup bulduk mu sevinc duymali ve hemen baska bir ise
    yonelmeliyiz.

    Dernegin neden var oldugunu unutmamak lazim. Dernek bir arac, Turkiye'de
    ozgur yazilimlarin gelismesi icin. Dernegin kendisinin bir amac haline
    gelmemesi gerekir.

    belgeler.org zaten LKD bunyesinde baslayip dogan bir proje. Yansisini
    aliyoruz, yansiya tiklandiginda (lkd.belgeler.org) LKD logosu da gozukuyor.
    Web sitesinde projenin ilk basta LKD bunyesinde basladigi yaziyor. Daha
    fazla ne bekliyoruz ki?

    (Bu arada bunun web-cg tartisilmasini da yanlis buluyorum, web sitesi ile
    uzaktan ilgisi var ve dernek listesinde tartissaydik ilgilenen baska
    insanlar da gorus belirtebilirdi)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694