[web-cg] linux.org.tr, haber

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 19:21:01 EEST

    aşağıdaki metni "tuxin" <tuxi@tnn.net> kullanıcısı linux.org.tr ana
    sayfasına haber olarak eklemiş, kendisine teşekkür ediyorum ancak bu
    haberin yerinin burası olmadığını düşünüyorum.

    Ayrıca linux.org.tr ana sayfası yeniden yapılandırılana dek, onaylanacak
    haberlerin de daha ciddi kıstaslar kapsamında incelenmesi taraftarıyım,
    dolayısıyla bu haberin yayınlanmaması gerektiğini düşünüyorum.

    Saygılar

            BSA'nın korsan yazılım hamlesi

            BSA Türkiye korsan yazılımla mücadele kapsamında İzmir, Aydın ve
            Muğla’daki turizm merkezlerinde sektörel çalışma başlattı.
            BSA Türkiye, Bodrum, Çeşme, Dikili, Didim, Kuşadası, Marmaris,
            Fethiye gibi ilçelerde korsan yazılımla mücadele çalışması
            başlattı.

            Temmuz ve Ağustos ayları boyunca gerçekleştirilecek çalışmayla
            oteller, restoranlar, otomobil kiralama firmaları ve seyahat
            acenteleri gibi turizm firmalarında yazılım telif hakları
            bilincinin en yüksek düzeye çıkarılması, korsan yazılım
            kullanımının önüne geçilmesi ve teknoloji kullanımının
            yaygınlaştırılması amaçlanıyor.

            KORSAN YAZILIM KULLANANLARA CEZA
            BSA Türkiye’den yapılan açıklamada, korsan yazılım kullananlar
            için yasaların, 2-6 yıl arası hapis, 2003 yılı itibariyle 24-365
            milyar lira ağır para cezası gibi yaptırımlar öngördüğü
            belirtildi ve firma ilgililerinin bilgisayar yazılım
            lisanslarını kontrol etmeleri, eksik lisansları varsa bunları
            tamamlamaları gerektiği hatırlatıldı.
            Korsan yazılımla ve başlatılan yeni çalışmasıyla ilgili olarak
            BSA Türkiye’nin 0 800 211 81 86 numaralı ücretsiz Bilgi Hattı
            aranabilir.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant