[web-cg] Re: Yeni seminer veritaban__ sayfas__

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 18:51:30 EEST

    1- Kullanici girisi ekraninda 'Gonder' dugmesinin sol ust yerine sag altta olmasi daha mantikli olur gibi geliyor bana.
    2- Giris yaptiktan sonra http://frontsite.ath.cx:8000/skyblue/seminer/?p=ud linkini tiklayinca

    Notice: Undefined index: id in /home/skyblue/www/seminer/index.php on line 119
    DB Error: unknown error

    hatasi aldim.

    3- Seminerlerim linki (http://frontsite.ath.cx:8000/skyblue/seminer/?p=my) giris sayfasinda gösterilen bilgiyi sunuyor. Burada sanki verdiginiz seminerler sunlardir / veritabanina girilmis semineriniz yoktur gibi bir mesaj verilecek diye düsündürüyor oysa.

    4- test@loalhost kullanicisi olarak giris yapmama ragmen Enver Altin kullanicisinin kullanici bilgilerini düzeltebildim. Ehems, hatta silmeye kalktim ve "DB Error: constraint violation" hatasi aldim. Yetki seviyelerinde bir problem var sanirim.

    5- Takvim linki calismiyor sanirim (http://frontsite.ath.cx:8000/skyblue/seminer/?p=cal) bu da giris ekanindaki bilgiyi gösterdi.

    6- Mekan bilgilerinde kroki URL diye bir sey var, acaba bu url nerede kullanilacak? Mekanin ismine tiklayinca mekan bilgilerini güncelleyebilecegimiz form cikiyor.

    7- Cikis yaparak seminerler bölümüne tekrar girdim anonim kullanici olarak. Seminer notlari farkli formatlarda var ama drop-down menuden bunlari secince herhangi bir aksiyonda bulunmuyor?

    8- Yine seminerler bölümünde (http://frontsite.ath.cx:8000/skyblue/seminer/?p=sn&id=1) seminer notu URL' sine link verilmemis.

    Simdilik benim farkettiklerim bunlar.

    Ellerinize saglik.