[web-cg] Yeni seminer veritabanı sayfası

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 17:59:04 EEST

            http://frontsite.ath.cx:8000/skyblue/seminer/

    adresinden yeni yönetim kurulunun seçiminden önce kararını alarak
    tasarımına ve geliştirilmesine başladığımız yeni seminer veritabanının
    ön çalışması bulunuyor. Şu anda içerisine bir miktar veri giriyorum.

    Seminer takvimi, etkinlik yönetimi ve bazı birkaç küçük özellik eksik.

    Web çalışma grubu'nun bu çalışma hakkındaki fikirlerini almak isterim.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com