[web-cg] Re: site haritasi taslagi

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:34:40 EEST

    Selam,

    Cumartesi 28 Haziran 2003 11:44 sularında, Baris Ozyurt şunları yazmıştı:
    > Merhaba,
    >
    > www.linux.org.tr <http://www.linux.org.tr/> ' nin yeni hali icin
    > listeden gelen önerilerle hazirladigim ilk site haritasi taslagi asagida
    >

    > (10) numarali bölümde belgeler yayinlanacaktir. Su anda www.linux.org.tr
    > <http://www.linux.org.tr/> altinda yayinlanan belgelerin büyük
    > cogunlugu güncelligini yitirdi. Belgelendirme calisma grubu ve / veya
    > belgeler.org sitesi ile isbirligi yapilarak anlasilir,güncel ve dogru
    > bilgi verdigi onaylanmis belgelerin sunulmasi saglanmalidir. Sitenin bu
> [...]

    belgeler.org sitesinin bir yansısını zaten LKD sunuyor: lkd.belgeler.org
    Yani elinizde tüm veriler mevcut. Alt yapınızı bilmiyorum ama, bir bağ
    sanırım işinizi görecek. Ayrı bir oluşuma gitmek isterseniz, diğer yansılarımız
    gibi ip-sınırlı (ssh) rsync ile güncelleme veya ttnet kablo sorunu nedeniyle gündeme
    getirdiğimiz wget ile anonim yansılama gibi çözümler de mümkün.
    Bence ayrı bir arşiv kurmaya gidilmesin. belgeler.org sanırım hepimize yeter.

    Yeni belgeleri bana yönlendirirseniz belgeler.org'a eklerim. Bu işe ayrıca
    emek harcamayın derim.

    Esen kalın,
    Nilgün