[web-cg] Re: Banner

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 16:30:43 EEST

    Fri, 22 Aug 2003 16:03:49 +0300 tarihinde Ahmet Dervis <ahmet@dervis.net>
    soyle yazdi:

    AD> O zaman hic banner koymamamiz lazim. Millet herkesle bagimiz var
    AD> sanabilir.
    Birden fazla cesit banner ciktigi surece bir problem yok.

    Ama surekli tek bir firmanin banner'ini dondurursek, yanlis fikirlere yol
    acabiliriz. Ozellikle bu firma Linux'u topluca destekleyen bir firmaysa
    (hosting, vs degil).

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694