[web-cg] Web-cg: Son durum (Was: Re: Re: Web'de ufak tefek guncellemeler)

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 11:54:02 EEST

    On Tue, 2003-08-19 at 10:01, Doruk Fisek wrote:

    > Calisma grubunun bir iletisim adresi var mi? web@linux.org.tr gibi? Kimlere
    > gidiyor, loglaniyor mu? O adresi baglanti icin verirsek, ileride
    > rastlanilan bir webmaster'a da direk 'su adrese mail atsana' diyebiliriz.
    > web-cg'ye uye ol, oradan mesaj at demek biraz daha uzun bir is.

    web@linux.org.tr adresi uzunca bir suredir aktif ve seminer-cg model
    alinarak web-cg'nin yeniden yapilandirilmasi islerinin ilk
    denemelerinden biri zamaninda olusturulmustu. M.Akgul, A.Dervis,
    Noyan.H, B.Ozyurt, ben ve dogru hatirliyorsam iki kisi daha vardi, kim
    olduklarini hatirlayamadim; biri beni duzeltsin. Loglanip loglanmadigini
    bilemiyorum.

    Baris Ozyurt, iyi bir baslangic olarak yapilacak isler listesi
    olusturmustu ve bunun icin Sancar'in da katildigi kisa bir arastirma
    surecine girmistik. Onemli sorunumuz yapilacak islerin bir siraya
    konulmasi ve paylastirilmasiydi.

    Calismalara bir suredir katilamiyorum, sirketteki islerimin
    yogunlugundan dolayi. Sirada bekleyen birkac ufak tefek is ve
    istemeyerek suruncemede biraktigim seminer.linux.org.tr projesi var ve
    bunlari bitirmeden ek bir sorumlulugun altina en azindan su anda girmek
    istemiyorum; bu islerin bitmesi icin de yaklasik bir tarih
    kestiremiyorum.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com