[web-cg] Re: Linux Egitimleri Konusunda

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 20:41:29 EEST

    http://www.linux.org.tr/egitim_kurumlari.php adresinden
    izleyebileceginiz gibi, listeyi yaparak webe yerlestirdim. Su anda
    tatildeyim ve pek yavas bir baglanti ile elimden geldigi kadarini
    yapmaya calistim. Gerekirse Ankara' ya dönünce liste sayfasini
    yenileriz.

    Listeye ana sayfadan link koyacak miyiz? Solda bulunan listeyi
    kastediyorum.

    Fethiye' den sevgiler.

    Baris.