[web-cg] uyumluluk

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 13:19:48 EEST

Selam,

Bir yazarımızın uyarısı üzerine (her yazara belgesini yayınlamadan
önce HTML olarak gönderirim) belgelere netscape'le
bakma ihtiyacını hisstettim.
Bir felaketle karşılaştım. Listede sanırım kimse netscape
kullanmıyor. Çünkü böyle bir uyarı gelmedi.

Nasıl bu sorunun üstesinden gelebilirim diye incelediğimde
sorunun ancak xsl-stylesheet kodunu düzelterek çözebileceğimi anladım.
(Sitemizin HTML içeriğinin üretiminde kullanılan bu paketi sitemizin
özelliklerine göre zaten özelleştirmiştim ve özelleştirmeye devam
ederek bu sürümü kullanıyorum.)

Uzun bir uğraştan sonra ileriye dönük olarak bu sorunu aşabildim.

Ben referans olarak Mozilla'yı alıyorum. 0.9.9 sürümünü
kullanıyorum. Konqueror (KDE-3.0) ve netscape-4.78
ile site sorunsuz görüntüleniyor. Netscape hala
ortalanmasını istediğim resimleri ortalamıyorsa da
bu diğerleri yanında keyfe keder kalıyor.

Sizden ricam, bu saydığım web istemcileri dışında web istemcisi
kullanan varsa, gördükleri sorunları bildirmeleri.
Mozilla'nın görüntüsünü referans almanızı rica ediyorum.

Denetim yapılacak sitemiz:
http://www.belgeler.org

Esen kalın,
Nilgün