[web-cg] Re: LKD webleri

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Tue 01 Oct 2002 - 11:43:28 EEST

Merhaba,

Daha once de yazdigim bir talebi tekrar YK'nin ilgisine sunmak
istiyorum.

www.linux.org.tr , www.lkd.org.tr , senlik.linux.org.tr ve tum diger LKD
webleri icin tek bir ya da birden cok web sayfasi tasarimi yarismasi
acalim mi?

Maddi karsilik vermesek bile yarisma ilgi gorebilir. Sirf kendisine
referans olsun diye LKD' li olmasa bile tasarima katkida bulunacak
profesyonel tasarimcilar olacagini dusunuyorum.

Tasarim disinda kalan web calismalari icin ben mesai ayirabilirim.

Ayrica lisisel gorusum, senlik icin kolay akilda kalacak ayri bir alan
adi ile duyuruyu yapmak. http://senlik.linux.org.tr yerine
http://senlik.org ( su anda bos, alinabilir -
http://www.netsol.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=senlik.org&SearchType=d
o&STRING2.x=29&STRING2.y=12 - ) ya da http://senlik.org.tr ile