[web-cg] Re: LKD webleri

From: Baris Ozyurt (baris@ozyurt.gen.tr)
Date: Tue 01 Oct 2002 - 10:03:52 EEST

Merhaba,

1- www.linux.org.tr ' ye FTP erisimim yok, Ingilizce ve Turkce olarak
LKD tanitimini asagidaki URL' lerden link atadim. Su anda
www.linux.org.tr ana sayfasindan Hakkimizda ve About Us seklinde iki
link calisiyor.

http://www.tuxworkshop.com/LKD/about_us.htm
http://www.tuxworkshop.com/LKD/hakimizda.htm=20

2- web@linux.org.tr 'i tanimlamak icin @linux.org.tr aliaslarinin yeni
makinemize tasinmaini bekliyecektim. Hocam dilerseniz aliaslari
tasiyalim ve ben Berk' e rica edeyim, dilerseniz bu aliasi siz acip
Berk' e ve bana fw. Tanimlayin.

4- Hocam g=F6nderdiginiz d=FCzeltme taleplerini aldim, en kisa zamanda
(ornegin bug=FCn) tamamlayacagim.

3- Ingilizce sayfa tamam, ama li.org ' la temasa gecmek konusunu baska
bir listede tarismaya acmak anlamli olabilir mi? li.org' un seveni
oldugu kadar sevmeyenei de var ve LKD senlikleri hem sevenleri hem
sevmeyenleri tasiyor. Getirilerini lkd-idari' de tartisabilir miyiz?