[web-cg] web calisma grubu toplantisi :: taslak

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Tue 14 May 2002 - 09:36:05 EEST

Merhaba,

Bildiginiz gibi, senlik süresince calisma gruplarinin toplantilari olacak.

Web calisma grubu toplantisi 19 Mayıs 2002 Pazar 3. Salonda saat 14:45-16:15
arasi yapilacak.

Toplantiya tüm LKD web sitelerinin yöneticilerinin ve LKD web sitelerinin
calismasina katkida bulunmak isteyenlerin, asagida bulunan taslak gündemi
tartismak ve karar baglamak üzere katilimini rica ediyorum.

Web Calisma Grubu Baskani

----------------------o---------------------------

1- LKD' nin destekledigi web sitelerinin tespiti, sorumlularinin
belirlemesi,
2- LKD webleri icin denetim/destek mekanizmasinin kurulmasi,
3- Desteklenecek web siteleri icin destek sekillerinin belirlenmesi,
        - LKD 'nin verecekleri
        - Site yöneticininin sorumluluklari
4- Birbirini icerikde destekleyecek XML tabanli bir icerik paylasimi
sisteminin kurulmasi,
5- Web calisma grubunun hedeflerinin belirlenerek is bölümünün yapilmasi.