[web-cg] Re: Lkd.org.tr

From: Murat Gezer (murat.gezer@comnet.com.tr)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 13:06:41 EET

Ben burdayim,

Bayramdan once YK da istedigim bilgiler gelmemisti. Ve o yuzden calisma
yapamamistim. Makinaya (ulaknete) baglanti sorunum var. Hafta sonu (pazar)
yeni sayfalari tekrar giozden gecirip gonderebilirim. Bu gorevi kime
vermislerdi. Mustafa hocam cunku bir arkadasin ismini vermisti ben de o
yuzden pek bakmiyordum.